Alleen op reis - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu Alleen op reis - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu

Alleen op reis

Blijf op de hoogte en volg Martine

13 Mei 2015 | Curaçao, Australie

In Agnes Water heb ik gezwommen en gechilt. Ook moest ik de bus inboeken voor een volgende bestemming. Ik wilde naar Rockhampton of Mackay maar daar waren geen hostels beschikbaar dus maar geboekt voor Airlie Beach. Er werkten ook 2 Nederlanders, hoor ik opeens een nederlands nummer in het hostel. Tijdens de rit van 10 uur naar Airlie Beach snachts heb ik best veel geslapen en ging het wel snel. Toen ik in Airlie Beach aankwam en onderweg was naar mijn hostel kwam ik een nederlands meisje tegen. Daar ben ik 3 dagen mee omgegaan, was gezellig. We hebben gezwommen en ik zou uitgaan met haar en een paar anderen na de busrit maar was helaas in slaap gevallen. Ook hebben we met 9 mensen bbq gehad. Na 3 dagen ging mijn volgende bus naar Townsville, was gelukkig maar 5 uur. Op de weg naar de bus heb ik samen gelopen met een duits meisje en daar ben ik 3 dagen mee omgegaan in Townsville. We hebben gezwommen, gechilt en boodschappen gedaanIn Townsville heb ik spontaan een tour geboekt naar Magnetic Island voor 3 uur. Was erg leuk en heb bijna het hele eiland gezien, was mooi! Ik ben weinig Nederlanders tegen gekomen tot nu toe maar er waren zomaar 3 in het hostel waar ik sliep. Na 3 dagen heb ik Townsville wel weer gezien. Het is niet zo groot en weinig mensen gezien. Nog 2 weken.

  • 13 Mei 2015 - 15:13

    Astrid:

    Hey Martine,

    Wat gaat die tijd snel, nog maar 2 weken. Geniet nog met volle teugen van die laatste weken daar, niet in slaap vallen, dan zie je te weinig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Ik ben Martine Jonkman, ben 25 jaar en ben net afgestudeerd aan de HAN voor de opleiding Sport en bewegingseducatie. Ik ga voor 2,5 maand het avontuur van mn leven tegemoet en ga backpacken in Australië. Ik ga van Sydney naar Melbourne naar Cairns met een paar anderen.

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 3080

Voorgaande reizen:

13 Maart 2015 - 29 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: