Op de helft van mijn avontuur - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu Op de helft van mijn avontuur - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu

Op de helft van mijn avontuur

Blijf op de hoogte en volg Martine

19 April 2015 | Curaçao, Australie

In port maquire zijn we naar het koala hospital geweest. Was echt schattig om zoveel koala s te zien slapen in een boom. De camping in port maquire was op een leuke locatie! In een villawijk dus voor ons stonden allemaal villa s. In Coffs harbour heb ik voor het eerst in Australie gesurft! Een stuk leuker dan in nederland:P Een paar keer gestaan:D Daarna zijn we door naar coffs harbour gegaan. Daar heb ik een oude basisschool van Tamara en nathalie gezien. Was erg leuk! We reden door naar een gratis casmping waar allemaal hippies waren die aan het jongleren waren, leuk om te zien! Daarna reden we door naar byron bay en daar zijn we wezen stappem! Ook hebben we in Byron bay tours vast gelegd. Ik ga naar Fraser island en snorkelen in het great barriere reef:D Ook hebben we daar de zonsondergang bij de lighthouse en voor het eerst fish en chips gegeten op het strand met een muziekje erbij, was erg chil.
Nimbin staat bekent om chilheid en weed dus daar moesten we natuurlijk ook langs! We kregen een paar keer weed aangeboden rn allemaal hippies! Na nimbin reden we richting Goldcoast. Daar hebben we voor het eerst wild gekampeert met uitzicht op de skyline van Goldcoast! Nu in goldcoast

• 04 Mei 2015 - 20:32

Mirjam:

Wat een avontuur zeg, klinkt allemaal erg leuk en interessant! Gaaf dat snorkelen, en lijkt me lachen die hippiecamping! Veel plezier nog en geniet ervan!