Gekke week - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu Gekke week - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu

Gekke week

Blijf op de hoogte en volg Martine

06 April 2015 | Curaçao, Australie

We hadden met kennissen van Marco afgesproken in Sydney en waren onderweg nadat we 2 nachten op een camping van een nationaal park hadden gestaan met possums en kangaroos. We waren net onderweg en stopte aan de zijkant van de weg omdat er een oranje branden. Nadat we gestopt waren en weer wilden rijden deed de auto niks. Startmotor kapot! Na lang te hebben gewacht en hebben gebeld kwam een sleepauto om de auto naar een garage te brengen en daarna was het snel gemaakt. Na het betalen konden we weer verder. Een paar dollar en een paar uur verder kwamen we aan in Sydney. Lekker gegeten met de kennissen en daarna in het donker de tent opgezet en gaan slapen. Werd midden in de nacht ziek wakker. Mijn lieve reisgenootjes hebben goed voor mij gezorgd! Gelukkig werd het de volgende dag beter en kon ik weer normaal eten. We hebben een stukje gereden en ben bijgekomen in een hostel. Nog pelikanen gezien die gevoerd werden.Daar zijn we 2 nachten geweest omdat het met pasen lastig is om wat te vinden en het een beetje regenachtig dus een camping was ook niet ideaal. We zijn nu aan het rondrijden aan de oostkust! Het regende dus we moesten na 2 nachten toch op zoek naar een hostel en er was er nog 1 in hunter valley! Wij blij! Het begon al raar want de manager was er niet want hij was in een bespreking. Daarna vertelde hij dat het een AA meeting was, onze kamergenoot bood ons meteen speed aan. Ook had hij onder zijn bed een hamer en een zaag voor het geval er inbrekers kwamen. Verder was iedereen erg aardig maar het was een hostel om niet te vergeten:PEr woonde verder een gezin, een vage kerel en een kakkerlak.Nu zijn we in port maquire.

• 06 April 2015 - 12:13

Minette:

Super leuk om te lezen hoe het je daar vergaat ! Balen dat je ziek was, maar gelukkig alweer opgeknapt. :)
    Ben benieuwd naar de rest van je avonturen ! Enjoy !!

• 06 April 2015 - 13:01

Grietje Jonkman:

Hoi Martine wat leuk om te lezen watvje allemaal aan het doen bent. Ook leuk om af en toe mooie foto's langs te zien komen. Wij wensen je nog veel reis plezier, groetjes Simon en Grietje

• 06 April 2015 - 16:17

Stephanie:

wat een week idd. maar een paar dollar voor het maken van jullie auto. wat een geluk=).. wat voor auto is het? ik ben benieuwd naar de foto's:).. Wat super dat je zo goed kan opschieten met je reisgenoten.

veel plezier nog=)..
    Happy Easter
    xxx

• 06 April 2015 - 18:10

Cor En José:

Weer prachtige ervaringen om te lezen. Altijd leuk. Fijne reis verder. Groetjes us