Alweer 2 weken op reis - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken op reis - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken op reis

Blijf op de hoogte en volg Martine

29 Maart 2015 | Curaçao, Australie

We hebben met zn 3 Melnourne verkent en geprobeerd een australisch nummer te regelen maar ik heb een geblokkeerde simkaart dusdat ga ik nog regelen. Melbourne is leuker dan sydney want het is veel gevarieerder en mooier. Het stappen was ook leuk in Melbourne! Na Melbourne hebben we de great ocean gereden, wat erg mooi was! We zijn gereden naar een gratis camping. Nu heb ik ervaring met een gat in de grond en een zelfvoorzienende douche. Dat was ff wennen. We hebben mooie plekken gezien in het nationale park grampins. Het waaide hard ' s nachts dus de tent vloog heen en weer maar de 1,80 meter tent bleef staan. Na de tweede nacht reden we richting de oostkust en stopten in een plaatsje in de bergen,erg bijzonder. Na een nacht in de hostel trokken we verder door de bergen met een afgrond naar een plaats aan de oostkust! We bleven slapen in huis bij een oudere vrouw, dat gaat via de air B and B. Was gezellig. De tijd vliegt!

  • 29 Maart 2015 - 18:19

    Cor En José:

    Hoi Martine. Leuk je verslag te lezen en te horen waar je zo al bent. Veel plezier "down under!!!"
    Geniet ervan, het gaat snel genoeg voorbij. Gr.

  • 29 Maart 2015 - 19:01

    Stephanie:

    Wat een leuk verhaal. En wat een leuke avonturen. Tijd vliegt inderdaad .. Geniet nog maar lekker. Have fun:). Liefs

  • 02 April 2015 - 23:24

    Carla:

    Hoi Martine,
    Super dat je via de Grampians bent geweest. Ik las een berichtje van je en toen schoot het me te binnen. Maar je was toen inmiddels op pad via de Oceanroad. De Grampians is echt Zoooo mooi. Wij hebben een nacht doorgebracht op een 'bijna' gratis camping in de Grampians.
    Nou ontdek nog maar veel daar in dat verre Australia.

    see you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Ik ben Martine Jonkman, ben 25 jaar en ben net afgestudeerd aan de HAN voor de opleiding Sport en bewegingseducatie. Ik ga voor 2,5 maand het avontuur van mn leven tegemoet en ga backpacken in Australië. Ik ga van Sydney naar Melbourne naar Cairns met een paar anderen.

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 3067

Voorgaande reizen:

13 Maart 2015 - 29 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: