vliegreis+eerste week - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu vliegreis+eerste week - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Martine Jonkman - WaarBenJij.nu

vliegreis+eerste week

Blijf op de hoogte en volg Martine

22 Maart 2015 | Nederland, Emmeloord

Hier mijn eerste reisverslag vanuit een hostel in Melbourne. Het vliegen ging verassend genoeg aardig snel, een beetje films kijken en muziek luisteren. Ik zat achteraan het vliegtuid en werd ook nog dubbel gecontroleerd omdat ik wandelschoen droeg. Uiteindelijk aangekomen en er was een nederlandse jongen die tegelijk aankwam en naar hetzelfde hostel ging. Daar ben ik de eerste dagen mee opgetrokken en naar Opera house geweest en de rest van sydney bekeken. Ook heb ik met mijn reisgenootjes raoul en marco opgetrokken en na 4 dagen een auto gekocht! Met deze auto zijn we naar de Blue Mountains gereden en daarna door naar Melbourne. Het links rijden went snel.Op sommige plekken heb ik wifi maar morgen regel ik een australisch nummer, dan ben ik niet dagen onbereikbaar:P Ondertussen zijn we een paar hostels en 1 camping verder. We hebben een tent gekocht en een aantal spullen die je daarvoor nodig hebt.

• 22 Maart 2015 - 12:22

Emke:

Heel gaaf Martine! Heel veel plezier en geniet ervan!

• 22 Maart 2015 - 12:27

Danielle:

Wauw Martine wat klinkt dat super! Heel veel plezier daar!!